אזהרה: פוסט זה עלול להיתפס כמתייג וסקסיסטי. אל תיקחו את זה אישית, אני הרי העוזרת בית, אז מותר לי. המצב הוא כזה: כמות הבגדים המלוכלכים בבית שלנו מגיעה למעל 8 מכונות בשבוע, וזה בלי מגבות ומצעים. אז בלית ברירה, נהייתי מומחה כביסה מספר אחת, ובאתי לתת לכם טיפים. רוצים לשמוע?

WhatsApp Image 2017-07-28 at 20.41.10

  1. לכבס – מאז שלימדתי את הבנות לעשות כביסה בעצמן זה ממש קל. אני רק צריך לתת את ההוראה. ורצוי גם למיין. ולהוציא דברים מהכיסים. ולפקח. וללחוץ על הכפתורים. טוב, נו. אני מכבס עדיין. זה ישתנה בקרוב, אני מקווה.. בשביל מה יש לי 5 בנות?
  2. לתלות – קנו מייבש!
  3. לקפל – קחו לכם אישה ובנו לה שולחן נמוך וספה נוחה!
    WhatsApp Image 2017-07-30 at 12.41.52 (1)
  4. החלפת בגדי קיץ וחורף – בשביל זה ברוך השם ישתבח שמו יש לי חמה נהדרת מהסרטים. היא מגיעה ועוזרת לנו (כלומר עוזרת לאשתי) להשתלט על הררי הבגדים שבעונות המעבר ממלאים את כל הקומה העליונה בבית. ממליץ לכם לארגן אחת.
    או שתיים – גג.
  5. גרביים – כל פעם אני מופתע מחדש להכניס למכונה 5 זוגות ולקבל בחזרה 7 גרביים בודדים. או בודדות. תלוי את מי שואלים. בכל מקרה, צריך לזווג. מי מזווג? בשביל מה עשיתי מיליון ילדים? יאללה בנות, הנה ריפוי בעיסוק, קחו את הגיגית עם כל הגרביים הבודדות והעצובות האלו ותעשו להן מצוות שידוך.
    20150423_130547
  6. ריח וכתמים – הנושא הזה לא נעים, די מסריח אם נהיה כנים פה אבל לשמחתי מצאנו (בזכות המלצה של חמתי מסעיף 4') את אריאל בייבי ג'ל. תשמעו, מסתבר שהרבה יותר נוח לשפוך את הסבון ישר למכונה. זה יוצא נקי, רך, נעים והכי חשוב – אני יודע שהתינוקת מקבלת מוצר שתפור במיוחד בשבילה ושומר על העור שלה. דאגה אחת פחות.
    הכתמים יוצאים בקלות מהבגדים והבדים רכים. וכשאני מדבר על כתמים זה כולל את כל התאונות האפשריות שעפרי עושה על הבגדים שלה, כולל! התאונה הכי קשה שיש בתחום התינוקות – קקי גב.
    תכל'ס – אם אשתי מרוצה – אז אני מרוצה.

WhatsApp Image 2017-07-30 at 12.41.53

7. בגדים הפוכים. היצורות הגמדות האלו, שאלוהים ישמור אותי, הן מורידות את הבגדים הפוכים וזורקות ככה לסל כביסה. למה אני שואל? למה?! מה קשה להקשיב לאבא ולשים את זה לא הפוך!! אינעל העולם! אז מה עושים נגד זה? האמת כבר לא יודע. כשתגלו תגידו לי. בינתיים אנחנו מקפלים את מה שהפוך ומשאירים הפוך כדי שילמדו. זה לא עזר.
8. גיהוץ – סוגיה קשה. הכלל הוא שמי שלובש הוא המגהץ. ככה יוצא שאף אחד לא לובש יותר מפעם אחת את הדברים שדורשים גיהוץ והם נערמים מקומטים (אבל נקיים!) בארון. בפעם הבאה שהולכים לקנות בגדים – הולכים על טריקו וזהו.
WhatsApp Image 2017-07-31 at 13.59.16

9. בגדי נשים – איפה השרוולים? איפה זה מתחיל ולאן זה נגמר? מה זה השכבות האלה, פתאום תוקפים אותך כפתורים ורוכסנים. ואחרי שחשבת שהתמודדת עם זה בכבוד, היא מגיעה ואומרת לך: מאמי, זה בכלל בארון תליה. אז הטיפ הכי חשוב הוא: תתרחקו מבגדי נשים. אל תנסו אפילו להבין.
CTB_0020
10. לסיכום: אני חושב שבגדים חד פעמיים יכול להיות אחלה סטארט אפ. או לפחות עד שהחורף יגיע – אפשר בלי בגדים בכלל כמו ששחר בן צור (מוניקה סקס) מציע בחוכמה רבה.

הקליפ הנהדר של שחר בן צור להנאתכם

מוזמנים להגיב, להטריל, להמליץ ולשתף.